úterý 30. prosince 2014

High School DxD: Volume 1 – Doslov

Poslední boss této knihy je "Dračí rytíř Černého Satana temnoty", který cítí vůči hlavní postavě zášť. Skončí to zuřivým bohem, kdy hlavní postava použije svou konečnou techniku "Ránu chaosu", zatímco poslední boss využije "Temný dech typ 0" a bude poražen. Na konci vyletí hlavní postava s hrdinkou k nebi za svou láskou.
Taková bude tato kniha.
Hahaha, zkazil jsem ji těm, kdo nejdřív čtou doslov!
Ne, lžu. Omlouvám se. Nikdo takový se v knize neobjeví.
Nechal jsem se unést kvůli těm, co nejdřív čtou doslov. A nelituju toho.
Ahoj, jsem Ishibumi Ichiei. Jaká byla "High School D×D", také nazývaná "D×D"?
Jsem nervózní, protože od mé poslední vydané knihy už uběhly dva roky.
Pravděpodobně kvůli nervozitě se mi roztřásly ruce a proto začal doslov tak podezřele.
Ti, kdo čtou mou knihu poprvé, si možná myslí, "Co to s ním je? Kozy, kozy! Z jaký Kozatý planety seš!?".
A pro ty, kteří už mé knihy četli je to jako "Huh? Tohle napsal hororový autor Ishibumi, jo? Co se mu to stalo -kozy?", takže pro některé to asi byla dost šokující kniha.
Dospělým se děje spousta věcí, víte. No, prosím, nemyslete si, že bych snad změnil styl svého psaní.
Tentokrát bude příběh celkově hodně živý a erotický.
To protože editor řekl, "Uděláme hlavní postavou chlípného kluka"……
Napsat to byla zábava! Užil jsem si to.
Hlavní postavy harémových sérií jsou většinou takový vyhublý nebo chlapi se silným smyslem pro spravedlnost, kterých je v této kategorii málo, takže jsem udělal hlavní postavou kluka, co miluje holky a je vážně hloupý.
Příběh je také podán z Iseho perspektivy, takže jsem ho napsal způsobem, kdy si čtenář řekne, "Ne. To je špatně. Zamysli se trochu".
Ise není chytrý jako vy ostatní, prostě je mega trouba, takže na něm prosím pohlížejte laskavě.
No, vypadá to, že doslovu zbývá ještě pár stránek, takže budu mluvit o osnově celé série.
High School DxD je žánrově školní život/milostná komedie/bojová/fantasy, a je o tom, jak Hyoudou Issei dospívá. Už je to dlouho, ale jsem si jistý, že lidé, kteří tohle čtou, již názvy těchto žánrů znají.
Hlavní postavou je Ise. Druhotnou hlavní postavou a hlavní hrdinkou je Rias-buchou. A Asia je další hrdinka. Je to příběh o hlavní postavě a dvou hrdinkách.
Zjednodušeně řečeno, příběh se bude točit kolem těch tří, kdy Kiba, Koneko-chan a Akeno-san budou působit ničení.
Členové Klubu okultních záhad, služebníci-Démoni Rias Gremory, využívají akademii Kuou jako svou základnu a pracují jako Démoni, zatímco prožívají groteskní situace, bojují s Anděly a Padlými anděly a přicházejí do styku s legendárními zvířaty a předměty! No, takový je plán.
Konceptem této série je "láska, sny a souboje jsou také součástí mládí!".
Démoni s Anděly jsou hlavním tématem, takže se v průběhu příběhu objeví mýty a legendy ale série by jimi neměla být omezena.
Jinými slovy, události z bible a non-fiction knihy jsou používány jen kvůli narážkám a autor, totiž já, je volně vpisuje do originálního příběhu.
Jen při pomyšlení, že většina věcí spojených s Anděly a Démony vytvořila DxD. No, není možné, aby se v bibli objevily [Hříšné figurky].
Válka mezi třemi frakcemi: Démony, Bohem a Padlými anděli skončila před stovkami let a příběh se točí kolem poválečných Démonů a Andělů.
Začíná v době, kdy už většina slavných Andělů i Démonů zmizela.
No, mám na mysli i další věci. Například přínos ze severské mytologie a také japonského youkai. V podstatě jde o prostředí, kde je možné cokoliv.
Jsem si jistý, že jsou tací, kteří po dočtení knihy vkládají do služebníků Rias-buchou pochybnosti i naděje.
Například, kdo je Buchouiným prvním [střelcem]?
Už jsem se, spolu s mým editorem, rozhodl, že tuto postavu odhalíme v průběhu příběhu, takže se s jistotou objeví v následujících sériích.
Dále, použije další "figurky"? Buchou zbývá 1 [jezdec] a 1 [věž]. Podobně jako [střelce] je v využiju v dalších sériích.
Co? Že to není dobře vysvětlené?
Ne, ne. Už jsem je připravil, takže potřebuju ode všech podporu.
Vydání druhého svazku bude rozhodnuto na základě prodejnosti toho prvního, ale "High school DxD" bude čím dál erotičtější. Hlavně u Rias-buchou a Asie.
V druhém svazku plánuju vytvořit opravdu úžasnou část. Tím myslím úžasnou.
Ale možná skončí snem.
Takže pokud se těšíte na Buchouiny oppai, podpořte mě, prosím.
Teď k díkům.
Mému bývalému editorovi, který se mnou vedl tento rozhovor, K-sama. A současnému editorovi, který byl celou dobu po mém boku, H-sama. Velmi vám děkuji, že jste se o mě starali. Díky tomu vyšla, "High School DxD". Chci to oběma zopakovat. Velmi vám děkuji.
Miyamovi-zero-san, který měl na starosti ilustrace. |pzn překladatele: Reálné jméno i pohlaví je neznámé, takže budu psát on a budu doufat, že se z něj nakonec nestane ona, protože jsem líná předělávat :D |
Díky za nádherné ilustrace. Opravdu mnou pohnula Buchou s Asií, protože jsi je nakreslil přesně podle mých představ. Omlouvám se za množství přidělané práce s podobou uniforem a vzhledem postav.
A autorům, kteří debutovali ve stejnou dobu jako já!
Vážně jsem vám způsobil starosti! Díky za vaše povzbuzování pokaždé, když jsme šli pít! Díky tomu jsem zpátky na scéně!
A mým přátelům!
Omlouvám se za obtěžování! Nějak se mi podařilo vydat knihu! Díky, že jste mě uplynulý rok povzbuzovali! Musíme si příště vyjít na jídlo.
Tady mé díky končí.
Díky, můj editore, autoři a mí přátelé! Moc vám děkuji. Budu tvrdě pracovat, takže tato série bude mít pokračování.
Ach, a také jsem vytvořil blog. Začal jsem minulý rok, takže ho prosím kdykoli navštivte.
No, mluvím jen o Pokémonech a Gundam.....
No, asi by bylo dobré, kdybych občas prohodil něco o DxD.
Blog Ichibumiho Ichieie "イチブイ(Ichibui)".
Nakonec bych chtěl něco říct jisté osobě.
Je to jen pár řádků, tak mi je prosím odpusťte.
Mému otci, který zesnul během příprav na první svazek.
Tati, bezpečně jsem dokázal vydat svou knihu.
Promiň za všechny starosti.


Ishibumi Ichiei


Páni, páni, páni, nemůžu uvěřit, že jsem u konce. Ne, vážně. Začala jsem 4.listopadu 2013 (na svém starém blogu) a dělala na tom něco málo přes rok, ale nakonec se povedlo a já, podle původního plánu, vydávám před Novým rokem poslední kapitolu prvního svazku. Sice je to jen den předtím, ale... i to se snad počítá, ne? Tak nějak mi přijde neuvěřitelné, že píšu doslov k něčemu, co nemá nadpis SAO :D Navíc, doslov byl jeden z nejdelších, jaké jsem kdy překládala (nic proti, byl fajn) x)
Mno, myslím, že děkuju všem, kterým se série líbí a mají zájem o překlad. Jste skvělí!!! Mega poděkování pak patří 24ron24, protože jeho komentáře mě vždycky "nažhaví" k další akci! Asi mám ráda chválu, zabte mě ;)
A čtyři zvláštní poděkování Scourrgovi a Ame-chan (he he, nesnáší, když jí tak říkám), kteří se mnou sice překládají jiné série ale překládají je, mé sestře, která tolik "žere" Iseho, že jsem se to rozhodla přeložit a úžasné Alkenak za její skvělé obrázky ke všemu, kde neváhá vystihnout Iseho, ehm, zářivou povahu.
Ačkoli mě překlad občas uvádí do vážných (ale fakt vážných) rozpaků a pak čtvrt hodiny čučím na obrazovku, prsty nad klávesnicí a snažím se vymyslet, zda to napsat nebo ne, baví mě to a je to vyloženě "oddechovka" jak na překlad, tak na čtení. Prostě si to DxD vyloženě užívám.
Takže co takhle další doslov za rok, u druhého svazku?


Scaren Kage

Žádné komentáře:

Okomentovat