pondělí 3. listopadu 2014

Přesunutí blogu aneb "Vítejte, pychopiškotky!"

Páni, nevím, jestli to se mnou nesekne, jelikož na blogu jsem byla od roku 2008, tedy ještě za "svých mladých let". Pokrok mě jednoduše zabíjí. Na druhou stranu, staré věci zanikají, aby daly vznik novým, ne? A proto je tu teď blogspot s překlady LN, projekty mně, Scourrge, Ame-chan (he he, tak jí říkám já, zní to přístupnějc než Ame Arashi, ne?) a snad časem i spousty dalších lidí.
Co říct k úvodu?
Ehm,
1) Překládáme co se dá, v současnosti jsou to tyto projekty: Sword Art Online (Gun Gale Online), High School DxD, Toradora!, Log Horizon, Brave 10, Mahouka Koukou no Rettousei
2) Veškerou korekci mám na starosti já (bohužel i tu svojí, takže v té najdete nejvíc chyb), stejně jako se věnuji všem překladům. Scourrge dělá na SAO, Ame na Log Horizonu a časem přejde i na ostatní překlady.
3) Pokud najdete chybu, opravy jsou vítány
4) Pokud máte zájem o nějaký projekt, stačí dát vědět do zpráv, komentů, na můj mail nebo na fb, určitě se nějak dohodneme.


To je snad všechno. Snad se vám tu bude líbit!

4 komentáře: