úterý 7. července 2015

Vzdálená Valhala – Úvod

Vzdálená Valhala
Odchylka 0,334581%

Příběh: Hayashi Naotaka

Mnoho lidí chce velmi často utéct od svých povinností, ale já si při psaní příběhů užívám spoustu zábavy. A je to ještě víc vzrušující, když jsou umístěny do 'ohromného uzavřeného prostoru' známého jako SERN LHC tunel |Velký hadronový urychlovač|. Nenaplňuje vás ten název vzrušením? Každopádně, původně jsem měl v plánu udělat příběh o 30 000 znacích, ale vložil jsem do toho trochu moc snahy a obsah dosáhl 40 000 znaků, aniž bych si to vůbec uvědomil. Mimochodem, cosplayerka-san, která se objeví v závěrečné scéně souvisí s příběhem cestovatele v čase za 26 let v budoucnosti. Co se toho týče, podívejte se prosím na mangu ‘Boukan no Rebellion’ ♪ |tu se mimochodem pokusím přeložit a naeditovat přes prázdniny, na to net nepotřebuju, takže začátek očekávejte v říjnu 2015|

Ilustrace: Ayakura Juu

Zdravím, jmenuji se Ayakura Juu. 'Steins;Gate' je jedním z vzácných a krásných příběhů, které přečtu od začátku do konce na jeden nádech, takže jsem byla velmi šťastná, když jsem dostala šanci tento krátký příběh ilustrovat. Při práci jsem vzpomínala na scény z původní hry a trochu mě to rozesmutnilo, když mi došlo, že tímhle linie tohoto světa pokračuje. Tentokrát jsem kreslila pouze Okarina a Kurisu. Nicméně teď s nadšením zkouším svou ruku při kreslení Majuri a Suzuhy, takže pokud k tomu dostanu příležitost, budu jako u vytržení. Mockrát děkuji.

Překladatel: Scaren Kage

Tohle byl původně tak nějak překlad z nouze, potřebovala jsem něčím krátkým vyplnit mezeru... nicméně přerostlo to v dost velké zaujetí :D Na rovinu přiznávám, že anime jsem zatím neviděla, takže se určitá terminologie může lišit, ale snad to skousnete. A určitě neváhejte, příběh se mi strašně líbil a ráda bych se někdy dostala i k dalším novelám.

Žádné komentáře:

Okomentovat