neděle 21. června 2015

Akuma Gate zavírá brány

Ahojky, sice je mi to moc líto, ale jsem nucena dočasně přerušit překládání. V následujících třech měsících mě totiž čeká dvojité stěhování do odlehlých končin bez internetu (fňuk), takže nebudu mít, jak se sem dostat a navíc pochybuji, že mi při všem tom balení a zařizování vůbec zbude čas.
Nicméně pořád tu máme Ame, která mi slíbila, že bude vydávat co nejčastěji (věci ke korektuře mi bude nosit na USB) a Sephirotha, jehož korekturu bych snad mohla jednou za čas zvládnout někde v kavárně, takže DxD manga a Log by měly vycházet stejně jako předtím.
Co se týče zbytku, moc s ním nepočítejte. Udělám co bude v mých silách, aby alespoň sem tam přibyl nějaký ze zaběhnutých překladů, ale moc nadějí si nedělejte.
Zoufat ale nemusíte, jelikož jsem si 'předpřipravila' pár menších jednorázovek, které se budou v předem nastavených intervalech přibývat, abych se vyhnula zbytečné stagnaci stránek.
Poslední z běžných překladů vyjde 25.6. a bude to No.6 (to už tu sice nebudu, ale chci si udělat nevědomou radost :D).
Snad jsem vám moc nezkazila náladu a v říjnu se zase uvidíme ;)

Hezké prázdniny~

Scaren Kage

Žádné komentáře:

Okomentovat