neděle 14. února 2016

High School DxD: Volume 2 – Otec x Otec

Otec x Otec

„Lorde Fénixi, je velmi politováníhodné, že se zásnuby takto zvrtly. Vím, že je to hrubé, nicméně—.“
„Netřeba pokračovat, lorde Gremory. Pro čisté démony by to byl vynikající svazek, nicméně vypadá to, že jsme byli příliš nenasytní. Oba máme čistokrevná vnoučata. Možná nás naše démonická nenasytnost přinutila dychtit po tom. Nebo protože jsme byli v poslední válce svědky pekla.“
„……Ne, také jsem kvůli tomu tlačil na dceru.“
„Jmenuje se Hyoudou, je to tak? Chtěl jsem mu poděkovat. Mému synovi chyběla právě porážka. Přeceňoval schopnosti našeho klanu. Bude to pro něj dobrou lekcí. Fénix není neporazitelný. To samotné stačilo pro splnění tohoto závazku, lorde Gremory.“
„Lorde Fénixi……“
„Vaše dcera má dobrého sluhu. Zdá se, že se Podsvětí v budoucnu rozhodně nudit nebude.“
„……Nicméně nikdy by mě ani nenapadlo, že ho najde zrovna má dcera.“
„——Velšský drak. Nemohl jsem uvěřit, že tak odpudivá bytost skutečně přešla na naši stranu, dokud jsem to nespatřil na vlastní oči.“
„V tom případě bude dalším—.”
„Ano, to rozhodně. Ne, možná už existuje.“
„Mizející drak——. Je jen otázkou času, než se rudý střetne s bílým.“

Žádné komentáře:

Okomentovat