neděle 14. února 2016

High School DxD: Volume 2 – Nový život

Nový život

„Takže, jak už jsem říkala, já, Rias Gremory, tu teď také budu bydlet. Nemám moc zkušeností, tak se o mě prosím postarejte, tatínku, maminko.“
V obýváku u Hyoudouových. Karmínovlasá kráska vedle mě se vítá s mými rodiči.
A z druhé strany sedí další s plavými vlasy, uslzenýma očima a nepříjemným výrazem. Vypadá to, že má vážně špatnou náladu.
Po té události se Buchou najednou rozhodla, že bude žít se mnou.
Nechápu, co tím myslela, ale dost se snažila, aby se tohle uskutečnilo. Řekla, „Chci posílit vztah se svým služebníkem“, ale vážně jí nevadí, že bude u mě doma?
Moc nechápu, co se démonickým šlechticům honí hlavou.
A takhle byly zásnuby mezi rodem Gremory a Fénix zrušeny. Buchou je taky šťastná, takže je to happy end.
Ten zmetek Raiser po svý první prohře v životě propadl depresi.
„Och, co bych měla dělat? Sia a Rias, takže teď už budu mít dvě dcery.“
Moje matka, po soužití s Asií, ji začala zbožňovat jako vlastní dceru, takže jí další dívka nevadila. Můj otec, na druhou stranu, dost brečí.
„Jup, jup. Tohle je konec konců mužský sen. Chci říct, tolik dívek! Dokážeš splnit můj mladistvý sen!“
Och, aha. No, koneckonců jsem jeho syn. Nemůžu uvěřit, že míval stejnej sen jako já.
A ta moje ošemetná levá ruka, na druhou stranu—.
Pořád patří drakovi. Ale díky Buchouině a Akenině vážnému výzkumu o dracích se v každodenním životě vrátila do normálu.
Zjevně, soudě podle zvětšující se aury draka, se zdrakovatění nedá zastavit. Každých pár dní musím něco udělat, abych snížil dračí sílu. Kdybych to neudělal, zase by se z ní stala dračí paže.
No, povedlo se mi dostat zpátky Buchou. Jak jsem si myslel, rozhodně šlo o levnej obchod.
I když způsob, jak se zbavit dračí síly je poměrně erotickej. Gufufu, nikdy by mě ani nenapadlo, že mi Buchou s Akeno budou dělat něco takového…… Jinými slovy, tahle ruka byla dobrej kauf.
Ddraig po tom incidentu utichl. Když na něj mluvím, neodpovídá. Je tu tolik věcí, na který bych se ho chtěl zeptat……
Ten „Bílej“—ta věc, o které mluvil Ddraig. Očividně si pro mě přijde. Nemám páru, co to je, ale nejdřív musím udělat něco s tímhle.
„Tak, Ise. Máme povolení tvých rodičů. Tímto jsem se stala členem téhle rodiny. Takže, mohl bys hned odnést má zavazadla ke mně do pokoje?“
„J-Jasně!“
„Ise, taky pomůžu.“ Asia mě následuje.
„……Aúúú, zdá se, že jedinou nadějí je polygamie…… ……Ale, ale……to by bylo proti božímu učení……jenže, jenže tímhle tempem……haúúú……“
„Co? Co bylo to s tou polygamií?“
„Nic.“ 
Když se jí zeptám, podívá se jiným směrem. Hmm, od doby, co Buchou přišla, je očividně ve špatné náladě…… Že by nenáviděla Buchou?
„Sem, Ise. Tohle přijde támhle.“
Začne mi rozkazovat, jakmile odtáhneme zavazadla do jejího pokoje.
„Dobře!“
„Ise, potom se chci vykoupat…… Jo, umyju ti záda.“
„To jako vážně!?“
Óóóóóóóóóó! Chci, aby my myla záda každej déééééén!
„Bože! Jestli se vy dva budete koupat spolu, tak já taky! Ise, Buchou! Nevynechávejte mě z toho!“ Začne si Asia s uslzenýma očima stěžovat. To ne, Asie! Nemůžeš soutěžit s Buchou! Takhle to bude jen ještě víc stimulující!
„Asie, omlouvám se, ale takhle to prostě je. Nevadí, že je tohle vyhlášení války?“
„Úúú, nechci prohrát, ale vypadá to tak!“
Tak nějak si přijdu, jako by mezi těma dvěma lítaly jiskry……
Jak Buchou, tak Asia……Fakt nerozumím tomu, co se holkám honí v hlavě! Můžu mít takhle vůbec harém?
Nicméně jednu věc vím jistě.
Můj život bude ještě živější.

Žádné komentáře:

Okomentovat