čtvrtek 31. prosince 2015

High School DxD: Volume 2 – Konec hry

Konec hry

Červená——. Mám červený sen.
Něco si ve mně náhle stěžuje.
Říká to, že síla, kterou právě používám, není skutečnou silou.
Kdo je to? Posvátný pohon? Něco uvnitř mě?
Pohne rty, zatímco setřese svůj spalující oheň.
[Takhle nikdy nezesílíš.]
Zaslechnu cosi takového v hlavě.
Nejsou to moje myšlenky. Jde to z hloubi mého srdce...... Ne, vlastně to jde z mé levé ruky......
[Jsi neobyčejná bytost, co má v sobě draka. Neukazuj se v tak mizernym stavu. Ten "Bílej" by se ti vysmál.]
To ty jsi ten drak ze snu? To díky tobě mám to nový zesílení?
[Jo, po tom jsi toužil ty, já i ten "Bílej". Proto ses dostal do další fáze.]
Toužil? Co tím myslíš......?
Jako, kdo je sakra ten "Bílej"!?
[Dřív nebo později se objeví. Jo, je nám souzeno spolu bojovat. Och, jasně, mimochodem, jde o mojí sílu. Naučím tě, jak používat skutečnou sílu.]
Co to?
......Co to sakra......?
[Velšský drak, Ddraig. Hyoudou Issei, to já jsem v tvé levé paži.]
Velšský drak......Ddraig......
[Prohra by neměla vadit. Jestli neumřeš, může tě prohra posílit. Nicméně něco to bude znamenat, až příště vyhraješ. Prohraj, pak vyhraj. A pak dál vyhrávej. Jestli to uděláš, setkáš se s ním.]
Takže co se mezi mnou a "ním" stane......?
[To se brzy dozvíš. A než ten den nastane, zesil. Dám ti svou sílu, kdykoli budeš chtít. Nicméně měj na paměti, že za ní budeš muset obětovat něco velkého. Dám ti něco, co bude té oběti hodno. Můžeš to nandat těm, kdo se ti smáli. Ukázat jim existenci "Draka".]

Žádné komentáře:

Okomentovat