středa 23. září 2015

Velkolepý návrat je tu, aneb jak to bude do budoucna


Tak jsem po dlouhé době zpátky, hurá!
Přestěhovaná (na několikrát), opět s internetem a životem naruby, do kterého se opět můžou přimíchat překlady. Přiznávám, že první měsíc byl jeden velký absťák strávený hodinami zírání na zaklapnutý notebook nebo jeho černou obrazovku. Druhý měsíc byl celkem v pohodě, spousta práce, málo času a ten třetí jsem měla zánět šlach, takže nebylo nic (proto odkládám vydání překladu mangy Steins;Gate BnR na dobu neurčitou). Z toho všeho už bych měla být (doufejme na dlouho) venku a můžu se vesele pustit do práce.
I když na rovinu říkám, že mám rozvrh pěkně zaplněný a rozhodně nečekám, že to bude nějak jednoduché (začala jsem v pondělí a od té doby ležím v knížkách, které neustále přibývají přímo závratnou rychlostí), takže může dojít k zpomalení a (nedejbože) vyškrtávání projektů. Přesto jsem se rozhodla udělat říjen poněkud atraktivní (a taky se mi zatím nepodařilo najít si práci, haha), takže můžete čekat hodně překladů (ty najdete v liště napravo v Kalendáři). Věřím, že nikdo nebude zklamaný. A pokud jo, má smůlu.
K tomu dopředu upozorňuji, že jelikož pracujeme hlavně s českou transkripcí a mně se pak dost těžko přepíná na anglickou, asi dojde k menší změně jmen apod., ale nad tím se ještě zamyslím, nechce se mi totiž 'rozorávat' už přeložené věci.
To je ode mě zatím všechno, takže se ozvu zase v říjnu s prvním překladem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat